آخرین اخبار
کد مطلب: 80460
در پي پيروزي غرور آفرين مقاومت غزه عليه رژيم کودک کش اسرائيل صادر شد:
تبريک سردار نقدي به مقام معظم رهبري (مدظله العالي)
تاریخ انتشار : 1393/06/05 12:17:37
نمایش : 2145
در پي پيروزي غرور آفرين مقاومت غزه عليه رژيم کودک کش اسرائيل، سردار سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين خطاب به امام خامنه اي نامه اي نوشت.
به گزارش سلام لردگان ، در پي پيروزي غرور آفرين مقاومت غزه عليه رژيم کودک کش اسرائيل، سردار سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين خطاب به امام خامنه اي نامه اي نوشت که متن آن را در ادامه مي خوانيد:

ولي امر مسلمين جهان و فرمانده معظم نيروهاي مقاومت اسلامي حضرت امام خامنه اي عزيز دامت برکاته

سلام عليکم

با سپاس به پيشگاه قادر متعال که نصرت و عزت خود را مخصوص مومنان قرار داده و اراده کرده است مستضعفين را وارثان زمين گرداند، افتخار دارم از سوي بسيجيان ايران اسلامي که براي صدور فرمان عمليات نهايي براي آزادي بيت المقدس لحظه شماري مي کنند پيروزي بزرگ امت اسلامي در جهاد با استکبار را به آن فرمانده بزرگوار و با اقتدار تبريک عرض نمايم.

اين پيروزي عظيم که با جهاد و مقاومت کم نظير مردم قهرمان غزه و پشتيباني يک پارچه مومنين و آزادي خواهان سراسر عالم حاصل شد کمرآمريکا را شکست و بيش از هر زماني ماهيت خشن و ضد انساني ليبرال دموکراسي غرب را آشکار ساخت، خون کودکان معصوم غزه در حقيقت مهر ابطال حاکميت ظالمانه آمريکا بر جهان بود.

اينک بسيجيان جان بر کف صف به صف آماده و گوش به فرمان ولي خود مصمم اند مقاومت عزت‌مندانه را تا پيروزي نهايي ادامه دهند، از خداي متعال مي خواهم ما را در دوام اين پيروزي عظيم که تحقق وعده الهي در نصرت مظلومان به پا خواسته بود توفيق عنايت فرمايد چرا که خداي بزرگ براي چندمين بار به نسل حاضر نشان داد که چگونه نيروهاي اندک با امکانات قليل را تحت سخت ترين شرايط محاصره و فشار بر دشمنان فراوان و تا بُن دندان مسلح پيروز مي کند و اين پيروزي عزت مندانه، اتمام حجت بر امت اسلام بود و پرونده سازش را براي هميشه تاريخ بست.

ديگر حتي ناباوران امت هم، که فلسفه صلابت مواضع امام راحل و حضرتعالي را در مقابل استکبار درک نمي کردند توجيهي براي مواضع سازش کارانه خود ندارند.

انشاءالله خداوند سبحان سايه عامل اصلي فتح درخشان و غرور آفرين را که همانا نعمت بي بديل ولايت‌فقيه است بر سر ما مستدام داشته و آرزوي ياران شهيدمان را که اقامه نماز در مسجد الاقصي به امامت آن رهبر عزيز و فرزانه مي باشد، محقق گرداند.

سرباز کوچک ولايت

سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس